Hårt som satan

Hallå! :)
Träningen går superbra!
Igår blev det 1 timme corsstrainer, en kvart mage och korsrygg och en halvtimme på bandet.
Imorse körde jag crosstrainern i en timme, hårt som satan kan jag säga och kvällspasset blev step en timme sen sprang jag 5 min och gick 5 sen började jag må illa fast jag inte alls kände mig trött. Det är det som är så konstigt, kroppen orkar så mycket mer men när man börjar må illa så kan man inte träna mer så jag gick hem och duscha och la mig i sängen :)

Nu är det bara ca 4 dagar kvar till Gotland och då jävlar köör vi!

Fick en kommentar om att jag ska noppa mina ögonbryn. Jag är HELT medveten om att dem är tjocka men jag vill ha dem så, kanske inte du men jag är inte DU!

puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0