Godmorgon

Vaknade för ett tag sen. Jag tror jag ska äta frukost nu om jag ska gå och träna vid tio. Börjar jobba klockan två och slutar nio så det blir en ganska lång dag idag, men timmarna brukar gå fort :)

Jag vet inte vad jag ska träna idag, kanske rumpa igen för igår körde jag inte så hårt. Jag och Chrille har nämligen gjort en deal, om jag lyckas träna bort mina celuliter på rumpan (som syns när jag spänner rumpan) innan vi ska till thailand, vilket är i november så får jag 2000 kr rakt i handen. Så jag har tränat rumpa som fan nu och dem försvinner faktiskt skitfort om man tränar hårt! Ca 3 rumppass i veckan, sen måste man såklart träna stenhårt annars också som jag gör, massa kondition mm.

Ja så vi får se hur det går! :) Fortsättning följer.... haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0