30 grader

Idag har jag jobbat, var klar med städningen redan klockan två vid stängning. Det var så himla lungt på gymmet och så himla lättstädar. Alla är väl ute i solen när det är 30 garder antar jag.

Nu har jag legat ute på balkongen ca två timmar och fått lite mer färg. Det blir en lugn helg för jag jobbar imorgong också, börjar inte förens tre så jag och C kanske åker till stranden :)

Frågor från Hanna
"Hej! Jag har lite frågor om din pojkvän.
Vad heter C egentligen? Hur gammal är han? Jobbar ni på samma jobb eller tränar ni bara på samma gym? :)"


Han heter Christian, men de flesta säger Chrille, även jag. Anledningen till att jag skriver C är för att jag tycker det blir tjatigt här i bloggen att skriva Chrille hela tiden eller älsklingen osv, blir lättare så :)
Han är 30 år och ja, vi jobbar och gymmar på samma gym, han är delägare och personlig tränare på Flex och det var också där vi träffades.

Antar att du är en ganska ny läsare eftersom du inte viste detta, kul!
Trevlig helg!



Kommentarer
Postat av: johanna

Hej! Har precis kommit in på din blogg och undrar bara hur lång du är, modelljobbar du något? Det skulle passa dig bra ju isåfall! :)

2010-07-03 @ 18:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0