Work and dance

Första träningspasset är över.
Det blev 45 min på crossen och 5 min spring på bandet och ikväll så blir det en timmes dans såklart, längtar! :)

Jag jobbar lite ikväll. Egentligen skulle jag jobbat från fem till nio men Lastra var snäll och kunde jobba mellan 19.00-20.00 så att jag kan dansa, så jag jobbar först två timmar och sen en timme till efter dansen.

Jag har redan träningsbyxorna på mig så behöver jag bara byta om till träningstopp sen till dansen.

Ett par gamla bomullsbyxor som jag hittade i garderoben hemma hos mamma igår :)


Kommentarer
Postat av: Nathalie

jag ska försöka hinna till dansen :D

2010-01-27 @ 15:29:10
URL: http://knolli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0