22 månader med dig

Om 15 min har jag och min lilla Schmoop varit tillsammans i 22 månader.
Kanske lite vågat att säga detta, men jag tror helt ärligt att vi kommer att gifta oss en dag och kanske till och med skaffa barn! Han är 30, jag är 18 och det är nog just precis den lilla detaljen som gör att vi har det så himla bra. Vi är så lika på så många sätt och det finns ingen som kan förstå hur mycket vi älskar varandra förutom vi själva.


Detta inlägg vill jag ge till min älskling, min schmoop, mitt allt! Love you <3
Snart två år och det är bara början..




När jag blev 17 år fick jag detta i present eftersom jag vill bli modell

En kväll med familjen

Julafton förra året

Fest hos oss

Mys i sängen :)

Gos med min vovve

För någon månad sen hemma hos mamma



Utekväll i somras

Puss, puss, puss

Här blev han 29 år


Här blev han 30 år :) Detta var nu i september!

Älskar dig schmoopen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0