Träningsverk

Det är lördag, skönt!
Jag tränade lite idag också, sammanlagt har jag tränat hela 10 gånger denna vecka :)


Dagens träning blev:
25 min gående på bandet
10 min cykel
och till sist lite mage

Jag har istort sett träningsverk i hela kroppen, iallafall hela benen och rumpan. Kanske inte så konstigt efter chrilles pt pass med mig igår! Middagen hos syster var mysig, potatisgratäng och kött blev det och Emilia blir bara större eller framför allt tjockare, hihi! Hon är så gullig.

Idag har vi inte gjort så mycket, chrille jobbade en timme medan jag tränare vi var klara klockan ett och då gick vi raka vägen till svättstugan och tvättade upp all tvätt som vi blev klara med för en timme sedan.

Det blir bara lungt ikväll, får se om någon av chrilles kompisar kommer över.


Svar på kommentar: Mina jeansshorts som jag hade i somras köpte jag på gina ;)

Igår innan middagen hos syster..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0