Träning 2 tim och 20 min

Bloggdags!
Igår gick jag i skolan till kvart i sex! Tisdagar är rent ut sagt ett helvette men både måndara och onsdagar börjar vi kvart över elva och slutar tre, sen har jag prao torsdagar och fredagar, så jag kan väl stå ut med en jobbig dag :)


Efter skolan gick jag hem till mamma och slängde i mig lite middag, då hade jag inte ätit sen halv elva i skolan.
Sen var det dags för gymmet, var inte så taggad, ganska trött efter den långa skoldagen.
Körde iallafall ganska lugn förbränning i 45 min sen gick jag hem till mamma igen, duschade och sov redan runt nio.
Första natten jag sov hos mamma på en och en halv månad.

Idag var jag i skolan kvart över elva och får veta att våran lärare är sjuk som vi skulle haft 2 av 3 lektioner, så vi har håltimme och lunch till kvart i ett och sedan bara en lektion, slutade klockan två.
Resten av dagen i korhet:
Hem till mamma och hämtade matlådor till praoen
Till gymmet för att lämna dem
Hem till älskling, rakade benen och åt middag vid fyra
Jobbade en timme på gymmet mellan 5 och 6

Dagens täning är jag riktigt nöjd med:
Började träna kvart över sex
Crossen 30 min
Rumpa 20 min
Step 60 min
Core 30 min

Jag tränade sammanlangt 2 timmar och 20 min, va ju tvungen att ta igen träningen från igår :)
Nu kom jag hem för ett tag sen, drack en proteindrink och när Chrille kommer hem så blir det ett kokt ägg sen kommer jag att sussa kudden jätteskönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0