Tisdags träning

Dagen har varit bra, tränade förbränning en timme från 11-12
Det blev crossen 45 min och cykel 15 min.


Vid halv ett åt jag en omelett sen duschade jag och fixade till mig lite.
Klockan två gick jag och köpte ett par blåa träningsbyxor. Jag provade dem inte eftersom jag var säker på att jag har S i dem, som alla andra träningsbyxor jag har från H&M.

Så när jag sätter på mig byxorna hemma är det en liten del av sömmen som är trasig, typiskt..
Jag äter upp min mat (lax och pasta igen) sen går jag till centrum igen för att få rabbat på dem eftersom det var de sista i min storlek, fick faktiskt 99 kr rabbat så jag är nöjd :)

Nu ska jag sätta mig ner och sy det lilla som är trasigt sen blir det rumpträning med de nya byxorna!

Detta är ett längre par än vad jag brukar ha, går nästan ända ner till fötterna :)

Snyggt med blått också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0