svettigt värre

Träningen är över för idag, byxorna var jättesköna att träna i.
Kvällspasset:
10 min uppvärmning på crossen
30 min rumpa. Tro mig, en halvtimme räckte, gjorde fem olika övningar och svettades som en galning.
sprang 10 min på bandet
cyklade 10 min
gick 10 min på bandet

Drack precis en proteinshake som jag mår illa av nu, drack den för fort..
Imorn öppnar inte gymmet förens klockan 12 och stänger redan klockan fem eftersom det är röd dag så jag tänkte gå till gymmet vid elva iallafall och träna fast det är stängt så att jag hinner med ett till pass vid tre tiden.
Jag ska nämligen hem till min mamma som jag inte träffat på hela jullovet :)

Vi hörs imorgon kväll, puss!

Bild från Nyår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0