Springaaa

Sov hos mamma inatt så de var därför jag inte bloggade.
Gårdagens träning blev :
30 min cross
20 min baksida lår och vader
Sprang 10 min gick 5 min

Blev riktigt chockad när jag orkade springa 10 min i sträck, det har jag inte gjort sedan sommaren! Jag har ju sagt att jag ska komma igång med springandet nu eftersom det är det som tar bort fettet på låren och rumpa. Min kodition är riktigt bra men att springa är inte min starkaste sida, mitt mål är iallafall att kunna springa 30 min i sträck :)

Nu är det prao från nio till tre sen äntligen helg = träning, träning, träning!
Idag blir det förbränning och RUUUMPA igen! :D Älskar att träna rumpa...
Hörs ikväll, yes its friday!

btw mätte mitt fett igår, jag är i min bästa form någonsin!!!... sa jag inte att jag skulle bli som Victorias secret?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0