Skola idag

Oj ingen bloggning igår,..
Idag börjar skolan, känns ganska bra, idag iallafall! Får se hur jag känner när alla prov börjar komma igen.
Igår var en vanlig söndag. Vi åt lite på mc donalds, åkte till farsta för att lämna in Chrilles mobil på lagning och till sickla för att hämta ut bio biljetterna till "snabba cash" som jag, chrille och hans kompisar ska se nu på lördag som kommer.

Vi gick till gymmet en liten stund på kvällen och gick på bandet, sen köpte vi med oss lite godis och tittade på en film.

Jag har haft en ätarhelg, mycket mat och lite godis men nu tar jag tag i detta igen. Nu när jag kommit igång med träningen kommer jag inte att sluta! Idag blir det BT och core och innan det ska jag nog köra lite förbränning, nu när jag går i skolan hinner jag oftast inte köra två pass så då får jag träna 2 timmar i sträck :)

Vi hörs ikväll ! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0