Shoes makes me happy

Wie! När jag var i centrum igår med mamma gick vi in på Belle Shoes, alla skor och alla väskor kostar 200 kronor! Så jag gick dit nyss och köpte ett par skor som jag tyckte var riktigt snygga och en brun väska, man får ju passa på, inte varje dag det är sådana priser. Jag hade tur också, skorna var de sista i min storlek.
Jag tycker att jag var värd det eftersom, jag är dålig i magen,... haha!

Emma köpte likadana i veckan, det var där jag såg dem först sen blev jag kär i dem :)



Helt okej skinväska, man kan haka bort det långa bandet som hänger :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är skinnväskan köpt? Vilken affär och vart? Alltså stan/centrum? kram

2010-01-24 @ 17:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0