Redan taggad

Hej alla söta !
Imorse sov jag ut till halv elva sen såg jag och älsklingen reprisen på robinson eftersom vi missade det igår när vi var och såg Snabba Cash, den var sådär faktiskt men det kommer nog att komma en tvåa.

Sen gick vi en promenad till Lidl och handölade lite småsaker sen hem igen och åt lunch.
Klockan är tre och vi ska snart gå och träna lite, det blir ett lungt söndagspass.

Vi pratade lite om studenten nyss, jag poppar hög musik och tänker så mycket på studenten och hur kul vi ska ha!
Jag har fixat det bästa flaket och bästa ljudanläggningen via mammas kille Kennet som kör lastbilar och som har en bror på Gotland som äger ljudanläggningen.

Så ja HP07 vi kommer garanterat att ha BÄSTA ljudet i Tyresö.
Åhh, redan taggad, 5 månader kvar!!!


Kommentarer
Postat av: Sophie

wohoo jag längtar :D

2010-01-17 @ 22:17:07
URL: http://sophieskyllberg.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Bra jobbat stumpan! :D

2010-01-18 @ 15:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0