Mycket träning i veckan

..och slapp dag blev det, hade bara två lektioner, gick inte på idrotten för vi skulle åka skridskor och det kan inte jag, hah! Lite svårt när man åkte det när man var typ 10 sist. Alternativ 2 var tydligen att gå en promenad i snöstormen, NEJ TACK..

Gick hem och städade lite istället, damsög och dammade av lite.
Imorgon blir ytterligare en slapp dag, vilket är hur skönt somhelst eftersom det är en helvettes dag annars.
Vi har bara en handels lektion och sedan bild som är mitt indval denna termin som är 2 och en halv timme, så imorgon går jag från halv två till kvart i sex. Det blir iförsig sent somvanligt men mindre lektioner och eftersom jag är ledig på dagen så hinner jag träna :)

Då blir det två pass imorgon och två pass på onsdag för på morgonen på onsdag innan skolan ska jag och Chrille spela badminton, wie! Hinner med mycket träning i veckan, härligt!

Pratade med sis efter skolan, kanske ska åka hem till henne på fredag och hälsa på efter praoen. Ganska gammal bild på mig och sis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0