Morgonträning

Hej alla läsare!
Klockan är nu kvart över tolv och det är alltså ca en timme kvar tills jag börjar skolan.
Jag brukar gå från 9.00-17:45 på tisdagar men på grund av inställda lektioner går jag från 13.30 - 17.45.

Jag gick upp halv nio för att förbereda mig inför träningen, Emma var på ungdomsmottagningen och det var öppet hus idag så jag passade på att gå dit och prata om mina förbannade p- piller som krångar hela tiden, ska nog fixa en p-stav istället, som sitter där i 3 år utan krångel förhoppningsvis!

Klockan tio var både jag och Emma klara så då begav vi oss mot gymmet och körde förbränning, mamma och hennes kompis var där också.

Morgonträningen blev detta:
Crossen 35 min
Gick på bandet 25 min

Så det blev ett hyffsat bra morgonpass tycker jag!
Nu har jag duschat och fixat mgi inför plugget och tänkte slänga i mig lite lunch för sen kommer jag inte äta förens klockan sex ikväll och då blir det pankakor hemma hos mamma, mums!
Ska bli gott med lite fett efter 2-3 veckors nyttig mat.

Vi hörs ikväll efter andra träningspassen!
Och en liten bild på skolans outfit idag...


Kommentarer
Postat av: Nathalie

fin fin fin :)

men Nadja, vad äter du en träningsdag ?

2010-01-19 @ 14:18:27
URL: http://knolli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0