Im lonley tonight

Klockan är sex, har precis smällt i mig två portioner av middagen jag lagade.
Jag åt pasta och en sås som jag gjorde själv som innehöll tonfisk, lätt creme fresh, rödlök, salt och peppar, riktigt gott måste jag säga och ganska nyttigt om man räknar bort creme freshen :)

Jag var och handlade lite mat på lidl för de pengarna jag hade kvar för månaden, lite tråkigt men Chrille har inte så bra ekonomi just nu eftersom han jämt betalar hans/vårt boende och mat för båda, även fast jag får 1300 kr varje månad (underhåll för att mina föräldrar är skillda) som vi ska köpa mat för så räcker inte det,... Men nu har vi lite frukt och mat till helgen iallafall. Jag längtar verkligen tills jag har tagit studenten och skaffar egen ekonomi så att jag kan flytta in HELT här och hjälpa till med hyra mm.

Ikväll är jag tyvärr ensam, Chrille jobbar till nio, det var ingen annan som kunde jobba men jag får titta på lets dance och äta lite godis. Jag unnade mig faktiskt att köpa lite lösgodis idag. Imorgon blir det ju ändå träning igen i ca 2 timmar så några bitar godis gör inget.

Måste bara visa en tjej som är modell för H&M, tycker hon är riktigt söt och har en riktigt snygg kropp!

Dessutom såg jag henne i tv serien The City på MTV för ca en kvart sedan,...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0