Igår

Igårkväll var en bra och ganska lugn kväll. Först åkte jag hem till Sofie där Emma och Nattis också var. Drack lite vin och så.. Sen åkte vi in mot stan, mötte upp Linnea på bussen och åkte sedan vidare till Hellströms.

Vi drack lite cider och dansade, vi skulle dra vidare men det var ganska många som blev otaggade på grund av att det var så jävla kallt ute och Emma som skulle jobba idag. Jag tog en taxi hem med Danne och Emma, var hemma runt två.
Inte alls bakis idag vilket är ganska självklart och riktigt skönt då jag bara drack 3 cider när vi var ute och två glas vin innan.

Igår på dagen var jag och Chrille i stan och tittade lite på gymskor till mig, men det finns fan inga som jag tycker är snygga. De flesta träningsskor ser ut som mongoskor! Alla är BREDA där fram så att foten ser helt mongo ut.

Aja, ska iallafall försöka få med mig någon till sickla idag och titta om jag hittar skor där.

Men nu, bilder från igår !
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0