Idag börjar nyttig mat och hård träning

Idag har jag gjort detta..
Vaknade runt tolv och åt frukost (4 knäckebröd med skinka)
Vid ett gick jag till centrum med älsklingen
Klockan två drack jag en smoothie innan träningen
Halv tre började jag gymma: Cross 30 min, bandet 10 min, cykel 10 min
Kom hem för ett tag sen och håller på att göra middag (Lax, pasta och sallad)

Klockan halv sju börjar mitt andra träningspass för dagen, det blir BT en timme (styrketräning för hela kroppen)

Efter det blir det en proteindricka och två kokta ägg. Ikväll blir det att sova tidigt, kommer nog vara trött efter två träningspass och imorn ska jag upp tidigt och träna.

Nu kör vi ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0