Hem till sis

Godmorgon!
Klockan är nio och jag sitter här på praoen och är pigg.
Gick upp klockan sex imorse för att kunna vara på gymmet klockan sju och gymma, det är sjukt vad pigg man blir av att träna på morgonen. Det blev lungt idag, 30 minuters cykling sen tog jag en 9 min sol bara för att jag kände mig lite frussen, har inte solat sedan innan nyår, har nästan lagt ned solningen eftersom jag insett att det inte är bra.

Efter det duschade jag och sminkade på mig lite och klockan nio hade jag tid hos Peter (Naprapaten som finns här bredvid gymmet) jag har lite ont i ena axeln så han knäckte och trixade lite :)

Klädde mig lite fint idag eftersom det är fredag: Kavaj, heidi klum t-shirt, svart långt linne under och mina leggins med nitar. Lite slappt men snyggt!

Nu sitter jag i receptionen eftersom att Chrille har en PT.
Jag slutar redan runt ett idag pga. att jag ska vara på ungdomsmottagningen igen klockan halv 2 och fråga om en p-stav, mamma ska följa med för dom är oftast dumma i huvet där tycker jag. Det ända dem kan är att ta klamydiatest, hah!

Direkt efter det blir det att åka hem till Linda så att jag är där vid ca 3 tiden, tar ändå en timme att åka hem till henne. Då blir det fredagsmys med sis :)

Ha en bra fredag! puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller med dej, angående mina skor.. hi



<3 pie

2010-01-22 @ 11:43:00
URL: http://lillalutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0