Green Bull

Kom hem för ca en timme sen.
Direkt efter träningen gick jag hem för att duscha och byta om.
I centrum mötte jag upp mina systrar på H&M, köpte en foundation och en handspegel vilket verkligen var behövligt. Sen åt vi på restaurangen Green Bull, mormor och morfar kom också för att fira mormor som tog sin pension idag, GRATTIS KÄRA MORMOR! Morfar betalade dessutom hela notan för alla oss, snälla morfar :)

Om två veckor åker mormor, morfar, jag, syskonen, mamma, Chrille mm. kryssning som morfar också bjuder oss på.

Efter restaurangen gick jag Nicole och Natalie en sväng på ICA och köpte lite saker, jag köpte en cola och godis eftersom jag sitter hemma ensam ikväll framför lets dance. Nu är jag ensam och sitter med min morgonrock, leggins och tofflor och känner mig lite frussen. Kanske ska krypa ner i sängen under täcket istället!

Imorn blir det träning iallafall, förra lördagen kunde jag inte träna på grund av att min mage var konstig, men imorn ska inget hindra mig.

Tog tyvärr inga bilder ikväll, Chrille tog med sig den på hockeymatchen...

Ha en mysig fredagkväll,..

puss puss/ nadjie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0