Fredagen

Godmorgon!
Igår bestämde jag mig för att fixa p-stav, den ska sättas in på tisdag morgon!
Efter ungdomsmottagningen bjöd mamma mig på lunch i centrum och sedan åkte jag till syster, mötte henne i fruängen hon skulle köpa lite vin sen hem till henne.

Vi åt middag, pratade, drack lite vin och hon tonade mitt hår. Just nu ser man inte så stor skillnad på hårbotten från när jag bleker det, men ju mer utväxt jag får och om jag fortsätter att använda den här toningen så kommer man till slut att se att det blir lite mera guldblondt och det kommer att se naturligare ut, så jag kommer definitivt att fortsätta använda den. Då är säkert håret mycket friskare till sommaren eftersom att toning inte sliter på håret som blekning gör!

Senare mot kvällen började jag må illa och det var verkligen inte kul att sitta i en buss i 40 min och känna att man håller på att spy, men jag höll ut hela vägen hem och föll i sängen på en gång. Trodde verkligen att jag skulle bli magsjuk men det har inte kommit ut ur fel väg ännu! Magen känns fortfarande lite bubblig och sådär, får hoppas att det blir bättre. Blir ingen träning idag :(

Mamma :)

Linda: "Glad majstid"

Hennes kisse var så gosig att hon inte viste vem hon skulle ligga hos.


Kommentarer
Postat av: natalie calen

Tror nog att det va av kebaben, jag har blivit dålig två ggr efter det

2010-01-26 @ 11:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0