Dumma mage

Har precis tittat på robinsson, legat i soffan iprincip hela dagen. Magen är fortfarande inte som den ska. Vet inte vad det är, kanske magsjuka på gång iallafall. Än så länge mår jag inte illa och jag har kunnat äta hela dagen men det känns sjukt skumt i magen.

VILL INTE VILL INTE VILL INTE  :( det värsta som finns är att spy!
Imorgon ska jag jobba på gymmet från tolv till åtta om jag är frisk, annars får Chrille jobba.

Älsklingen är hos sina vänner nu, han kommer antagligen hem om någon timme, jag ville inte åka med på grund av lilla magen. Nä nu blir det soffan igen :)

Puss och kram !


Kommentarer
Postat av: mira

Fin du var! :) men har du funderat på att bleka ögonbrynen? För starka kontraster annars iom att du e blond :/ puss pusss

2011-03-22 @ 21:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0