Bio

Nu är klockan halv 6 och jag har lockat håret och fixat till mig lite inför bio och restaurang ikväll.
Även fast man inte ska festa så vill man ändå känna sig extra fin en dag i veckan iallafall.

Vi ska se Snabba Cash idag. Jag har inte läst boken så jag har ingenting att jämnföra med och har därför inga stora förväntningar på filmen, men jag tror att jag kommer tycka den är bra. Jag har sett på facebook att vissa av mina vänner har sett den och alla tycker olika, så det blir spännande!

Har någon av er sett filmen och läst boken, är boken bättre??

Jag och Chrille såg New moon igårkväll här hemma, den var bättre än ettan tycker jag och med det slutet förstår man att det kommer komma en trea, hoppas jag iallafall. Jag är verkligen inget fan av han edward, ursch! tycker han är riktigt ful. I filmen är han okej men i verkligheten ser han ut som en pundare. Förstår inte varför alla tjejer är galna i honom, det är nog bara för att han är vampyr... ;)

Såhär ser jag ut idag, har på mig en polotröja, jeans och sedan ska kavajen på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0