Badminton

Godmorgon!
Imorse gick jag och Chrille upp klockan sex för att spela badminton med några från 7-8.
Det var jag och Chrille mot andra män, vi vann en match iallafall! Chrille är riktigt bra på badminton och jag är riktigt bra jag med men inte mot vuxna män som har spelat i några år..

Efter det bjöd älskling mig på frukost på donken, jättemysigt! Sen gick vi till ica för att handla lite. Jag börjar kvart över elva i skolan idag och har bara tre lektioner, riktigt skön dag!

Ikväll blir det Cirkelträning och Dance, så det blir 2 timmars träning.
Igårkväll gick träningen bra, körde crossen 25 min och spinning 45 min.

Dagens klädsel..
Jag har nog aldrig fått så många komplimanger av ett plagg som mina leggins med nitar på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0