Willys och bowling

Oj, oj, oj! Nu är det så rent här i receptionen att man kan slicka på den, haha!
Har hållt på att städa här i 2 timmar, låg massa onödiga saker, damm och skit överallt.
Men nu är det fräscht! :)


Jag trände ca 40 min igår, saknar träningen nu när man inte tränat på några dagar. Men jag börjar ordentligt nästa vecka.

När jag har slutat ska jag, Chrille och Natta åka och handla på Willys. Jag och chrille har inte en enda sak i kylen.
Efter det ska vi åka till Heron City och bowla som aldrig blev av förra fredagen för att Nino var sjuk.

Jag och Natta var och hälsade på min syster i skärholmen igår, Natta och Linda har ju gått i samma skola när dem var yngre, tänkt vad världen är liten! Linda och Burtay kanske också skulle komma förbi och bowla, kul!

Ha en trevlig fredag! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du e duktig duu...ja hade tänkt o träna hela helgen, men nu blir ja sängliggande.

2010-02-26 @ 12:38:27
URL: http://lillalutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0