Vilar från träning

Godmorgon!
Börjar kvart över elva idag som vanligt, gick upp klockan åtta för att plugga inför provet jag har idag.

Det verkade som om jag kunde de mesta av instuderingsfrågorna så det ska väl inte vara någa problem att få godkändt hoppas jag.

Jag har vilat från träningen ganska mycket nu eftersom jag är förkyld, jag vägrar få hosta och bli sjuk i 2 månader som sist. Nej jag vilar nog veckan ut så att jag kan träna gärnet på sportlovet nästa vecka. Då blir det träning minst två gånger om dagen kan jag lova!

Jag slutar skolan tre se börjar jag jobba på gymmet 17.00-21.00.
Hörs sen puss!

Natalie är snart klar med min header, ville bara göra små små ändringar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0