Skola, stan & jobb

Haft fullt upp hela dagen, gick i skolan till tre sen åkte jag direkt till stan och mötte upp Natta.
Köpte en tröja på Gina Tricot för 50 spänn sen köpte jag cheesburgare på donken för att få i mig middag innan jobbet. Började klockan sex och slutar nio, ingen städ är det heller, skönt eller vad?

Blir ingen träning idag men det gör inget, vet inte när jag vilade en dag från träningen senast..
Får se om jag hinner med träning nån timme imorn, slutar praoen klockan 4 sen ska jag hem till Natta och göra naglar och jag ska färga hennes hår mörkare. Vi tittade nämligen på en film här om dagen där Megan Fox var med och då blev hon såklart sugen på att färga det mörkare, vem blir inte det när man ser en sån snygging!

Vi hörs imorn babes!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heeyy Bullen, kom igen på Lördag, styr vi upp nått me lite dricka ;D hiii

2010-02-18 @ 10:41:07
URL: http://bacon

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0