Helgen

Kryssningen var rolig!
Ännu har jag inte riktigt vaknat till liv, gick upp fyra på morgonen igår och började fixa mig, vi kom hem vid nio på kvällen och jag slängde mig i sängen klockan tio och somnade på en gång.


Jag köpte en Paris Hilton parfym som doftar sååå himla gott och två läppstift och såna där salta pingvinpastiller, vilket är ett måste när man åker kryssning. :)


Jag behövde inte lägga ut pengar på något annat alls eftersom mormor bjöd alla tjejerna på drinkar och morfar bjöd alla grabbar hela dagen, väldigt tacksamt!

Idag är det alla hjärtans dag så jag och Chrille har myst hela dagen och vart på mcdonalds och ätit lunch. Han var tyvärr tvungen att jobba mellan 16.00 - 20.00 för att ingen kunde ställa upp, lite trist! Men men, så är det när man är delägare i ett gym antar jag. Jag fick iallafall en söt nalle och en ask med godishjärtan i imorse.

Ikväll blir det mera filmmys, vi såg filmen UPP idag, riktigt bra tecknad film!


Klockan 7 på morgonen

Påbäg till båten

Frukostbuffé

Resten av dagen

Hemma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0