Tyresö Bowling

Idag har jag vart med Natta hela dagen. Jag sminkade henne och fixade hennes hår.
Hon bjöd mig på jättegod middag och vi handlade massa gott på ica och efter några glas baileys bestämde vi oss för att gå till Tyresö bowlinghall eftersom det inte blev någon bowling med grabbarna på Heron.

Det  var kul förutom att en bitch som jobbar där har något emot mig verkar det som, hon ville inte servera mig cider fast jag är 18, hon sa att det var 20 årsgräns men det var en annan tjej som sa att hon också var 18 och hon hade druckigt några cider. Jag orkar inte med såna människor, jag känner henne inte ens. Så nu har den där bitchen gjort så att Tyresö Bowlinghall förlorat kunder kan jag säga! Blir Heron nästa gång där får man iallafall DRICKA när man är 18! Herregud vad tror hon att hon är?

Förlåt blir så lack! Nu ska jag lägga upp snygga bilder på snyggingen Natta, gjorde henne jättefin idag och hennes hår blev ju jättebra, nu är det verkligen Megan Fox färg. :)

Hur snygg är hon inte?! :)
Jättekul att jag träffat dig, hoppas vi är vänner läääääänge..

Kommentarer
Postat av: Anonym

alla hatar Sandra Frank Porsklint!!

2010-02-20 @ 18:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0