Snart kryssning

Imorse gick jag upp nio och drack en smothie, vid tio gick jag till gymmet tränade med mamma och Sussie. Jag stod på crossen en timme och sen tränade jag rygg, axlar och mage en kvart.

Nu praoar jag från 12.00-13.00 sen ska jag hem till mamma och äta lunch och klockan tre ska jag till gymmet igen och jobba till tio sen ska jag hem till mamma och hoppa ner i sängen och sova.

Imorn är det prao somvanligt från nio till tre sen blir det träning och en lugn kväll. Ska försöka lägga mig så tidigt som möjligt eftersom jag måste upp typ 5 och fixa mig eftersom bussen mot båten går klockan 7.

Jag ska dra en solning till imorgon faktiskt, så att man har lite bränna på kryssningen och raka mig och färga håret och fixa outfiten också, inte riktigt hundra på vad jag ska ha till min bustier som jag fick låna av Emma men det löser sig säkert.

Jag är riktigt taggad på kryssningen, det kommer bli riktigt kul!


Den här bustiern har jag lånat av Emma, snygg med en kjol och kavaj!
Emma på bilden ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0