skoltrött

Godmorgon!
Igår gjorde jag saker hela dagen, städade, tvättade, bäddade rent i sängen, åt lunch ute med älsklingen, pluggade, tränat två gånger och gick hem till Natalie och pratade i 3 timmar.


Hon träffar nämligen Chrilles kompis Nino så det är så jag började prata med henne, hon är jättetrevlig!
Om hon fått in sitt material till på torsdag så ska hon göra naglar på mig och på fredag ska hon jag och killarna åka och bowla, kul! :)

Nu blir det den jobbiga skoldagen, tisdagar ni vet!
Fy ingen lust alls, men men snart studenten, bara att hålla ut den sista tiden nu.
Efter skolan ska jag till gymmet och sitta på älkslingens kontor och fortsätta med läxorna, blev inte klar igår, haha!
Sen blir det träning om jag orkar, isånnafall kommer jag vara hemma hos mamma typ vid nio på kvällen. Imorn är det redan onsdag sen prao tors-fre GUD SÅ SKÖNT!

Tur att man har praoen annars skulle jag inte palla!

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0