Powerwalks och nyttig mat

Såja nu har Natalie fixat min header, känns lite tomt eftersom jag hade massa bilder innan på min header. Tack Natalie :) (knolli.blogg.se)

Igår var jag i stan med Natta sen åkte vi hem till Nino och hämtade bilen och åkte bil hem, svängde förbi chrille och hämtade smörgåstårtan sen hem till Natta och åt upp den :)

Senare på kvällen åkte vi till Chrille och Nino och åt middag, det blev oxfilé, klyftpotatis och rödvinsås.
Efter det åkte vi och hyrde filmen "Game" en konstig men ganska bra film faktiskt.

Nu sitter jag på jobbet, jobbar från 12.00- 16.00 sen kommer Chrille och jobbar till åtta ikväll.
Det blir ingen träning för mig idag heller, har fått en hosta som gör ont i bröstet varje gång jag hostar :(..
Fan fan fan! Nu när jag har sportlov och allt, VILL TRÄÄÄÄNA!

Men jag kommer gå powerwalk varje dag i minst en och en halv timme, vara med på coren (mage och korsrygg) och köra rumpa lite lungt så att den inte börja hänga, haha! Och det viktigaste av allt, hålla kosten, alltså att äta nyttigt! Det blir pasta och sallad hela veckan kan ja lova.

ps: igår hade jag 99 besökare, aldrig haft så mycke, kul ! :)


Bara en månad kvar till våran två årsdag <3


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Varsegod :))

2010-02-28 @ 16:45:45
URL: http://knolli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0