Partyhumör

Är på lite partyhumör, tur att det blir vin och cider ikväll!

Svar på kommentar:
"Är det inte pinsamt, mickes dotter är ju lika gammal som dig?"
Nej det är absolut inte pinsamt, jag har festat med Micke och Sara förut.
Eftersom min pojkvän är äldre än mig (vilket nästan alla vet vid det här laget) så umgås jag jämt med äldre, har nästan bara äldre vänner som är runt 20-30 som jag lärt känna genom Chrille och nu råkar min chef vara 40 och ha en dotter som är lika gammal som mig men det spelar väl ingen roll?

Jasmin är jättetrevlig och har inget emot det heller, hoppas jag! :)

Hittade en bild från finest.se


Kommentarer
Postat av: jasmine

haha vilken töntig kommentar :P bra skrivet nadja :)

2010-02-07 @ 23:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0