Mycket resor 2010

Åhh, jag har så mycket att se fram emot nu!
Nu på lördag åker jag och Chrille med min familj på dagskryssning som morfar har betalat för alla oss för att mormor tog pension för någon vecka sedan.


Den 30 mars har jag och Chrille två årsdag och han har bokat en dagskryssning till bara oss fredagen den 26:e med lyxhytt :)

I sommar vecka 30 ska vi åka till Gotland, alltså veckan efter stockholmsveckan. Chrille och hans vänner åkte vecka 30 förra sommaren och dem sa att det nästan var roligare för att det var lättare att komma in överallt och allt var billigare så man kunde ha mer kul. Dessutom har jag inget att jämnföra med eftersom jag aldrig varit där och festat.
Jag och Chrille håller dessutom på att spara till en resa till Thailand nästa vinter innan jul och nyår..
Så jag har massor av resor att se fram emot!

Fick en till fråga om träning, nämnligen hur man får en större och muskligare rumpa.
Mycket STRIKTA utfall är bra och sen har jag typ 10 andra övningar som jag gör men det är så svårt att förklara dem, om jag har tid någon gång ska jag ta bilder och visa alla rumpövningar jag brukar göra!

Fortsätt fråga saker gulliga ni :)
Nu blir det förbränning och danspasset på gymmet!

SOMMAR!
Jag och Emma, LillaLutten.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0