Mage

Trotts att jag inte har tränat ordentligt på en och en halv vecka och ingenting denna vecka så är magen platt, känns bra! :) Men jag har inte lika mycke magrutor som Emma (lillalutten.blogg.se) än, bara när jag spänner, hi!

Föressten, igår vann jag bowlingen, på den andra serien vi spelade fick jag 4 strike i rad, den ni! ;)


Pratade precis med Natalie, hon ska pierca sig på två ställen helt plötsligt :) Hon frågade om jag ville följa med henne in till stan och göra det. så då erbjöd jag henne att komma hit så att vi kan fixa oss tillsammans och bjuda henne på smörgåstårta som mamma gjorde igår och lämnade, bästa tårtan!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hellre din mage :)

2010-03-01 @ 09:12:51
Postat av: lisa 91

Vadå magrutor? ser inte en ända, så mkt som du tränar borde de synas mer..

2010-03-05 @ 13:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0