Kryssning

Är på gymmet och längtar till imorn då det är kryssning, woho, party party!  :)

Jag hade glömt en viktig detalj, mormor har inte bara tagit pension hon fyller 65 imorn också.
Mycket att fira imorn!

Igår gick tiden väldigt fort här på jobbet eftersom Natalie (en tjej som jag lärt känna genom gymmet) stod och pratade med mig i ca 2 timmar, jättetrevligt. Hon gör naglar och ville göra på mig helt gratis idag men hon hade inte allt material hemma tyvärr så vi får ta det en annan gång. Hade ju vart perfekt att göra det nu till kryssningen, har aldrig gjort naglar förut eftersom mina blir så långa men nu har dem gått av.

Jag ska iallafall sola, färga håret, måla om naglarna, raka mig mm. Vet vad jag ska ha på mig nu också, men har inte provat allt tillsammans än.

Vet inte om jag hinner blogga mer eftersom vi åker med bussen mot båten klockan 06:35 på morgonen. Men jag lär ju lägga upp en massa bilder på söndag ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0