Jobb, middag och melodifestival

Nu är jag på jobbet och ser fram emot kvällen då vi ska till Micke och Sara på middag. :)
Jag kunde somna riktigt gott igårkväll efter massa mys med älsklingen och massa godis och god mat!

Igår pimpade jag min kavaj med kedjor på ena axeln, idén kommer såklart från den snygga bloggerskan Kenza.
Jag frågade Chrille vid halv elva om han hade någon silverkedja som låg och ruttnade någonstans men när jag frågade tänkte jag reda att det kan han inte ha, varför skulle han ha det?..
Men han sa åt mig att titta i hans verktygslåda, och högs upp i lådan låg det en lååång silverkedja, snygg var den också (Säkerhetsnålar hade jag också hemma i min lilla låda) Jag blev överlycklig och började pyssla lite med den, så nu har jag en pimpad kavaj.

Visar bild senare! :)
Jobbar till fem idag sen blir det direkt hem och fixa till sig lite och sen åka iväg på middag.
Någon mer som ska se melodifestivalen ivkäll?  puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det inte pinsamt, mickes dotter är ju lika gammal som dig?

2010-02-06 @ 11:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0