Igårkväll

Hej allihopa!
Jag vaknade halv nio imorse, kan aldrig sova ut när jag får chansen..

Igår var det en mysig kväll, Natta och Nio kom över klockan sju för att se melodifestivalen. Tyckte fasktiskt om de flesta av låtarna igår, även fast jag inte är ett fan av melodifestivallåtar, jag och Chrille diggade timoteij.

När de var slut gav jag och Natta oss ut i snöstormen för att hyra film, det blev den nyaste american pie filmen. Inte alls lika bra som de gamla, man vill ju se den riktiga stifmeister mm. Det var iallafall mycket tuttar i filmen kan jag säga, trodde ett tag att det var en porrfilm, hah!

Jag har tagit tag i min header nu, frågade Natalie www.knolli.blogg.se (Emmas kompis) om hon kunde fixa en inte så komplicerad header till mig. Verkligen dags att byta NU! Var ju ett år sen jag var brunett, om inte mer?
Hoppas hon kan göra klart den sabbt :)

Bilder från igår, blev en maaaassa gott att äta!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0