Fredag

Jag har en trevlig fredagskväll frömför mig.
Jag tränade ett ganska hårt pass idag ändå, förbränning 30 min och rygg, axlar och mage 30 min.

På vägen hem var jag mindre en en halvmeter ifrån att bli påkörd av en dåre som tydligen inte viste att man skulle stanna framför ett övergångsställe och sedan anklagade han mig för att inte ha tittat när jag tittade åt alla håll TVÅ gånger och tog självklart för givet att han skulle stanna och släpp afram mig!! Aja tur att jag inte blev påkörd och blev av med benen eller liknande, fick iallafall en chock när jag kom hem och började storböla, älsklingen tröstade mig :)

Jag tog min månadssol idag i 30 min också, riktigt skönt. Jag har somsagt nästan slutat att sola och solar bara en gång i månaden och fan vad bra det tar när man solar så sällan, man känner sig riktigt fräsch.

Jag och älsklingen har iallafall vart och handlat, precis ätit en jättegod middag med världens godaste kött, det var så mört! Vi dricker faktiskt lite rödvin och äter godis, nu blir det mys för bara oss två framför tv:n :) Love it! <3

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0