Äntligen nya träningsskoor!

Det var mysigt att vara med syster igår, först bjöd hon på middag sen gick vi till skärholmen för att titta efter skor, vi var ute i sista minutrarna innan det stängde. Först gick vi in på inter sport sen stadium. Jag såg ett par skor som var snygga och Linda såg att det var ett paketpris på skorna, träniongslinne och träningsbyxor för bara 899 kr.
Det var det jag hade räknat med att få ett par skor för.

Så jag tog paketpriset och är jättenöjd! :)

Idag är det en slapp dag. Sov ut till tio eftersom jag inte sovit ut någonting i helgen. Jag börjar tolv och har bara två lektioner, en av dem är idrott, så jag funderar på att ta myskläder, eller leggins och tjocktröja :)

Det är märket Nike på allting :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0