19,20 %

Hallå!
Är på praoen somvanligt, hann inte med någon bloggning igår, sov hos mamma.
Träningen igår gick jättebra, körde 1 timme och 40 min:
50 min på crossen
30 min rumpa
20 min gå på bandet

Gjorde en fettmätning igår igen och fick oväntat bra resultat. Innan jag började träna hade jag 24 i fettprocent för två veckor sedan var jag i min bästa form och hade 19,68% och igår hade jag gått ner ytterligare till 19,20% :D

Jag närmar mig viktorias secrets kroppen mer och mer DOCK på ett hälossamt sätt! Äter mycket och nyttigt och tränar mycket! Jag tror det är det ända bra sättet att få den kroppen man vill få och samtidigt må bra, träna och ät hälsosamt och unna dig godis på helgerna :)

Chrille (min älskling) som är PT tror att Victorias secrets modellerna ligger på ca 17-18 i fettprocent då har ni något att jämnföra med, jag ligger inte så långt ifrån!

Iallafall, idag är det FREEDAG och jag slutar tre sen blir de träning, är ni förvånade? :) 
Blir nog lite lugnare pass idag, en halvtimme på crossen typ och lite mage och korsrygg.
Sen är det fredagsmys, imorn jobbar jag här på flex från 10.00-17-00 sen ska jag och Chrille på middag och titta på melodifestivalen hos Micke (chefen) och hans tjej Sara, trevligt!



Kommentarer
Postat av: A

Hallå Nadja! Är nyfiken på vad du tycker är effektivaste fettförbränningen? Tränar regelbundet men känner att jag kan åstakomma mycket mer. Tränar du varje dag?



Vill också sänka min fettprocent lite! Hur räknar du ut fettprocenten förresten?



Kram!

2010-02-09 @ 21:34:55
URL: http://alexandramellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0