Hej

Sorry babes! Jag har inte bloggat på ett tag, jag skulle åkt till Gotland förra fredagen men jag blev riktigt sjuk och var på akuten i torsdags, deras system suger, fick vänta i fyra och en halv timme med smärta och typ 40 graders feber!

Det var inget allvarligt men inte heller goda nyheter vilket gjorde att jag stannade hemma, riktigt trist eftersom jag sett fram emot denna resa väldigt länge. Men jag blev helt friskt i tisdags, gick på medicin i 5 dagar, 5 tabletter per dag!

Eftersom att jag inte fick festa i helgen så var jag ute i onsdags men tjejerna även fast jag jobbade torsdag morgon, sov fyra timmar den natten, hah!

Svar på kommentarer:

Någon tönt vid namn Tony verkar inte gilla att jag skriver om träning, varför då gå in här?
Jaja folk kommer alltid att vara avundsjuka och klaga, bara att aceptera! och jag kommer att fortsätta skriva om min träning vilket är en väldigt stor del av mitt liv.

Linda:
Nadja, tränar du bara underdelen av kroppen? Kör du aldrig armar, axlar eller bröst?

Svar: Nej det gör jag verkligen inte. Jag tränar väldigt mycket rygg och axlar för att få bättre hållning och för att inte få ont i mina axlar som jag jämt och ständigt hade innan jag började träna.

Armar och bröst anser jag inte är så viktigt eftersom att jag bara vill ha en trimmad kropp och inte allt för muskulös, jag får lixom inget ut av att stå och pumpa armarna om du förstår vad jag menar. :) Det blir mest träning för armar och bröst när jag är med på gruppass som BT osv. som är styrketräning för hela kroppen, vilket jag brukar köra en gång i veckan. Men jag kör väldigt mycket rumpa pga att jag fortfarande kämpar för att få bort mina celluliter som nu bara syns när jag spänner rumpan, alltså en stooor förändring sen jag var otränad för 2 år sen.

Nu bilder från onsdagen, Soap Bar ...




Kommentarer
Postat av: Linda

Äntligen ett inlägg :)

2010-08-06 @ 20:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0