Spinningpass kl. 7

Gick upp klockan sex imorse för att vara med på Chrilles spinningpass klockan sju och sedan köra ett benpass med honom, riktigt skönt att gå upp tidigt dagen går så himla mycket saktare och man hinner mera!

Såg på Kenzas blogg att man kunde söka till topmodel, jag vill verkligen bli modell vet inte vad som stoppar mig egentligen för jag är 179 cm lång och är smal men jag har inga direkt osminkade bilder på mig och just nu har jag lite finnar i pannan som måste bort innan, annars lär dem bli ointresserade direkt eftersom dem oftast är ute efter perfekt hy. Men någon dag ska jag söka! :)

Jag börjar inte jobba förens klockan fem idag så jag ska träna ett pass till, nu blir det lunch med C.

Jag och Tine i lördags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0