Syster

Godkväll!
Jag har jobbat hela helgen, jobbade fram till tre på lördagen sen åkte jag och lillasyster hem till storasyster och hade en myskväll med tv tittande och massa prat. På söndag var vi tyvärr tvunmga att åka hem ganska tidigt för att jag började jobba klockan tre, det sög verkligen, hade inte alls lust  att jobba. Men nu är jag glad för jag är ledig mestadels av denna vecka, jobbar bara fredag och lördag.


Idag var jag hemma hos syster igen för att jag inte hade något annat för mig, träna orkade jag inte. Men nu får det vara nog för jag har vilat från träningen ett tag nu, någon vecka eller så. Imorn börjar jag igen.

På onsdag ska jag till syster igen och klippa mig, jag tror jag kommer klippa mig ganska kort de här gången, trött på det långa och jag känner att det behöva växa om lite på nytt! man vill ju ha lite förändring också, kan vara kul nu till hösten, mitt hår växer som ogräs också.

Nu kom jag hem från syster för ett tag sen och jag var bara tvungen att beställa en röd baseball jacket från Gina Tricot efter att ha prövat syrrans, jag övervägde att köpa en sådan eftersom att de flesta har såna men jag kunde inte motstå när jag såg hur snygg den var på :)

Nu blir det lite tv tittande, puss på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :) Jag har en fråga om din träning. Det verkar som att du tränar väldigt mycket och ofta två pass per dag. Är det inte stor risk att man blir övertränad då?

2010-08-11 @ 20:06:17
Postat av: sara

har en rolig tävling i min blogg nu:)

2010-09-14 @ 11:10:31
URL: http://youngwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0