Måndag

Lödagskvällen blev lyckad, dock inte så kul på Grodan eller Lobby som de nu heter..
Alltid lika kass DJ där som bara mixar sönder låtarna så att det låter som skit! Ingen taktkänsla alls vilket gör att man inte kan dansa.

Idag började min hårdträning igen, ikväll blev det två timmars träning.
Dans 30 min, BT 60 min och core 30 min, UNDERART SKÖNT!

På dagen träffade jag min kära vän amanda, gick till centrum och köpte den snygga ponchon från h&m, mysit nu när det kommer bli kallare! Såg även den sjuka filmen the human centipied, SJUKASTE filmen jag sett, inte speciellt bra heller, man blir mörkrädd när man tänker på vad människor kan komma på för sjuka saker.

Jag och Bella i lördags


Kommentarer
Postat av: Linda

Visa ponchon :)

2010-08-24 @ 08:00:27
Postat av: Anonym

vart har du köpt dina handskar? letat överallt efter sådana. hittar bar i virkat:S

2010-08-25 @ 18:44:11
URL: http://youngwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0