ledig mån, tis & ons

Hej alla söta!
Jag ser att det är ett par stycken som går in och läser min blogg fast jag inte är så aktiv, kul!


Nu börjar allvaret på deffen och träningen, såg Victorias Secrets på tv i söndags och OM man blir peppad av att se det!

Dem har så jäkla fina ben och rumpa så man dör, är det någonting jag är missnöjd med så är det mina lår, dem ska bli mindre och det innebär inge godis på helger osv. Men jag är absolut ingen person som kan svälta mig, jag äter som en häst, haha! Det är bara att träna mycket och äta nyttigt som jag annars gör men skippa godiset på helger.

Nu i helgen är det kräftskiva på gymmet, då blir det bara vin och kräftor, inga drinkar om det blir utgång osv, så mycket socker och skit i det!

Denna vecka är riktigt skön, jobbar bara tors, fre och lördag :)
Imorn kanske jag ska till stan och träffa syster och shoppa lite saker.

Träningen denna vecka:
Måndags:

1. cyklade till flex i älta, sprang 20 min på bandet och cyklade hem igen.
2. Dans 30 min, BT 60 min, core 30 min

Tisdag:
1. Gick 10 min, sprang 15 min, cyklade 15 min, gick hem till mamma och hämtade hundarna, gick en promenad.
2. ikväll blir det nog mera kondition och Bodypump, nu ska musklerna fram igen, det har varit alldeless för mycket vila när det gäller styrketräningen.

Ibörjan av sommaren, då jag själv tycker att jag var i riktigt bra form!


Kommentarer
Postat av: chris

hur gammal är du?

2011-03-05 @ 01:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0