16 cm åkte av

Godmorgon! Igår var jag hemma hos syster och klippte av håret, ca 16 cm åkte av och det är hur skönt somhelst! Det är lagom kort, man kan lixom fortfarande locka det och så utan att de blir för kort, precis som jag ville.

Efter att hon klippt mig åkte vi till rusta och handlade lite saker som man behöver till hemmet, sen åkte vi till skärholmens centrum och kollade runt lite, Linda hittade en jättefin väska som hon själv ville ha men hon tyckte det var onödigt så jag köpte den iställer :)

Läste ett mejl igår om baseball jackan att den inte fanns på lager så dem kommer skicka tillbaka mina pengar så då kunde jag ju köpa något annat för dem pengarna.Efter det åkte vi hem till henne igen och gjorde en jättegod middag med sallad och gott bröd.

 

Kommentar: "Hej :) Jag har en fråga om din träning. Det verkar som att du tränar väldigt mycket och ofta två pass per dag. Är det inte stor risk att man blir övertränad då"

Svar: Jag anser att man inte kan bli övertränad så länge man äter ordentligt mellan passen och mår bra av att träna, det är många som frågar denna fråga och jag vet inte ens om jag vet vad övertränad är för något, alltså man kan ju alltid bli bättre inom träning så jag anser att man kan träna hur mycket somhelst bara man mår bra!

Jag har frågat min kille också som är PT och han tränar själv 4 timmar om dagen oftast, tränign på gymmet, tennis, badminton mm.. så han anser också att man kan träna hur mycket som helst eftersom att han älskar att träna! :)

 

(Fattar ej varför texten är ihoptryckt när den kommer upp på nätet ibland när jag delat upp texten fint själv?)

Nu bilder på håret! :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud va ovant att se dig med kort hår!

2010-08-13 @ 21:20:52
Postat av: Lina

Du måste hålla in shift när du trycker enter. Då får du mellanrum! =)

2010-08-18 @ 13:00:15
Postat av: hanna

tråkigt med dålig uppdatering :(

2010-08-19 @ 10:43:09
Postat av: Anonym

oj:O:D

2010-08-22 @ 20:52:25
URL: http://youngwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0