Spinning

Jag är riktigt nöjd med träningen, blev inte så mycket fusk förra helgen så därmed ser man resultat. Jag har börjar spinna lite mer nu igen, för ca ett år sen var jag med på spinning tre gånger i veckan men nu har jag mer varierad träning vilket gör att jag inte hinner med att vara med på bara spinning.

Det är bara kul att variera sig. Denna vecka har jag varit med på spinning två gånger. Förutom det har jag tränat de flesta muskelgrupperna också.

Idag blir det träning och sen bara en lugn mysfredag, tyvärr jobbar min älskling ikväll men han kommer hem runt niotiden. Imorn jobbar jag från 9:45 - 17.00 sen är vi bjudna på restaurang med chrilles föräldrar, hans gulliga mamma fyller år :) Så det blir lungt i helgen, bara fokusering på träningen just nu.

På måndag har vi det sista biptestet och jag har fått ganska bra resultat de senaste gångerna, slagit mig själv, så nu ska jag försöka slå det igen. Ska väl inte vara några större problem eftersom jag börjat springa och verkligen har kondition för det.

Nej nu ska ja jobba på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0