Så mycket att säga

Oj, oj, oj det finns så himla mycket jag skulle vilja skriva här men istället har jag tur som har vänner och familj, nära och kära som bryr sig om mig, lyssnar på mig och pratar med mig.

Det är jag lycklig över, finns många som inte har det och dem personerna mår inte bra och ska klanka ner och förstöra för dem som har många som bryr sig om en och har det bra.
Jag kan bara inte förstå hur man helt plötsligt kan bli så ond, känslolös och förstöra ..
Det är inte okej..

Det var inte meningen att det skulle bli en tävling så därför la jag ner, känner att de inte var värt min energi.
Nu kommer jag att ha ett eget flak med mina nära och kära och jag vet att dem som är med mig på det flaket bryr sig om mig och vill allt mitt bästa på MIN STORA DAG!

Man ska vara rädd för vem man litar på och ta väl hand om alla man älskar, glöm aldrig det..
Love/ Nadja <3

Kommentarer
Postat av: Linnea lind

Älskling du är så fin<3

finns alltid för dig och DITT flack kommer vara GRYMT!!

Då blir de RÖJJ!

2010-05-07 @ 18:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0