Mycket stress

Åhh! jag är så dålig på att blogga just nu..
Jag antar att de är för att jag inte har så mycket tid och inte så mycket att skriva just nu, jag går i skolan och tränar som en galning. Det är väldigt mycket att tänka på just nu och stressen ökar eftersom att jag tar studenten snart och alla betyg ska sättas.

Imorn ska upp tidigt och träna på morgonen, sen ska jag på möte i skolan med min mentor klockan tolv och lämna pengar till Sophie i klassen till våran middag till studentskivan den 3:e maj. Klockan halv tre har jag tandläkartid och direkt efter det börjar jag jobba fram till nio på kvällen.

På lördag är jag ledig! Vilken lättnad, har jobbat mycket lördagar på sista tiden. Jag tänkte vara med på Chrilles spinningpass på morgonen sen hem och fixa mig inför en heldag med mina syskon och mamma på stan. Shoppning och middag :) Ser verkligen såååå mycket fram emot det!

Det är så mycket som händer nu. Men snart, så snart är det över och livet kan börja på riktigt! :)

Tack för att du finns där för mig sis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0